fbpx

דמי משלוח עד הבית 35 ש"ח במינימום הזמנה ע"ס 100 ש"ח. הזמנה מעל 350 ש"ח משלוח חינם

סל קניות

  • סל הקניות ריק

סל קניות

  • סל הקניות ריק
Image Alt
הזמנות וביטולים
איך מבצעים הזמנה?
כדי לבצע הזמנה יש להתחבר/להירשם לאתר בלחיצה על הכפתור "התחברות" בפינה הימנית העליונה של המסך. לאחר מכן תתבקשו להקליד את שם משתמש והסיסמא שכבר קיבלתם, להרשם כמשתמש חדש.
עכשיו אתם יכולים לגלוש באתר ולמצוא את פריטי האופנה שאתם אוהבים
מצאתם את הפריט שאתם מעוניינים לקנות? בחרו את הצבע והמידה המתאימה לכם
הוסיפו את הפריט לסל הקניות בלחיצה על כפתור,כדי להמשיך אל עבר הקופה עברו לסל הקניות שלכם בלחיצה על המזוודה בקצה העליון השמאלי של המסך, שם תוכלו לראות את כל הפריטים שהוספתם
לחצו על הכפתור "מעבר לתשלום". במסך התשלום, עליכם להכניס את כתובת המשלוח, למלא את פרטי כרטיס האשראי שלכם ולאחר מילוי כל הפרטים לחצו על הפתור "תשלום" והמשלוח בדרך אליכם
אנחנו ממליצים להירשם לאתר כדי להפוך את תהליך הקניה שלכם למהנה, קל ונוח יותר. כמשתמשים רשומים תוכלו לשמור פריטים אהובים, את הכתובות שלכם למשלוח, לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות ולהתעדכן בפריטים והמבצעים הכי שווים
האם ניתן לבטל הזמנה באתר?
אנחנו מתחילים את אריזת הפריטים שהזמנתם באופן מיידי. במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 19:00 ביום שישי בין השעות 9:00 עד  12:30 ובמוצ"ש בין השעות 19:00-22:00 בטלפון 0548950700 . במידה ואתם מזמינים בשעות הלילה ורוצים לבטל את ההזמנה,כתנו לנו מייל המייל יענה על ידי שרות הלקוחות שלנו בבוקר.ראה תקנון של האתר
האם ניתן להחזיר פריט לאחר שהגיע אלנו?
אם התחרטתם מכל סיבה שהיא, ניתן להחזיר אלינו את הפריט עד 14 ימים מיום הגעתו אליכם ע"פ תקנון האתר  .נא לשלוח מייל מפרט את הסיבה ההחזרה של הפריט . ולהזמין דרך מרכז הזמנות שליח לאיסוף בעלות של 45 ש"ח .ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע"י צוות אנחנו נשלח מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלכם. שימו לב כי בעת ההחזרה מומלץ להשתמש בקופסא או בשקית המקורית בה נשלח הפריט

לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט , אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה .
האם ניתן להחליף פריט לאחר שהגיע אלנו?
אם התחרטתם מכל סיבה שהיא, ניתן להחליף את הפריט עד 14 ימים מיום הגעתו אליכם ע"פ תקנון האתר  .נא לשלוח מייל מפרט את הסיבה החלפה של הפריט ,לבחור מידה אחרת או פריט חדש מתוך אתר  . ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע"י צוות אנחנו נשלח מייל המעדכן שקיבלנו מוצר והוא תקין ונוכל לשלוח פריט חלופי בעלות דמי משלוח 45 ש"ח . שימו לב כי בעת ההחזרה מומלץ להשתמש בקופסא או בשקית המקורית בה נשלח הפריט. הוצאות השליחות חזרה הינה על חשבון הלקוח .דואר רשום הינו ע"פ מחירון דואר ישראל / שליחות עד הבית ע"פ מחירון אקספרס דואר ישראל.
לא ניתן להחזיר פריט בודד שנרכש כחלק ממארז או סט , אלא רק את הערכה כולה על כל פריטיה .

ראו תקנון של אתר 

X