לנוחיותכם מצורפת טבלה המפרטת את זמני קבלת המשלוח בהתאם למועד ההזמנה
* החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד (ימים א'- ה')
*הזמנות אחרי השעה 18:00 יעברו ליום העסקים הבא.
** ככל ויהיו הגבלות קורונה זמני האספקה עלולים להתארך מעבר לזמני האספקה המצויינים , נעשה את מיטב המאמצים לספק את הזמנות מוקדם ככל האפשר, לא תתאפשר הגעה ליישובים אשר מצויים בסגר
ישובים מרוחקים מתל אביב עד 4-5 ימי עסקים
כיצד מתבצע המשלוח עם שליח עד הביתבסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, תקבלו מייל נוסף עם מס' מעקב אחר המשלוח. כאשר החבילה תצא לדרך, חברת השילוח תשלח אליכם הודעת |
אם לא היינו בבית ושליח הגיע?במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך |
אם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום הזמנה? |
במידה ואתם רוצים לשנות את שיטת המשלוח, יש ליצור קשר עם שרות הלקוחות שלנו תוך שעה מרגע סיום ההזמנה ובשעות הפעילות. שרות הלקוחות שלנו זמין בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 17:00 בצ׳ט ישיר באתר או בטלפון 0548950700 במידה ואתם מבצעים רכישה לאחר שעות פעילות המוקד ואתם מעוניינים לבטל או לבצע כל שינוי בהזמנה ניתן לפנות לשירות הלקוחות עד כשעה לאחר הרכישה במייל שכתובתו info@plusize.co.il, והמייל יענה בשעות פעילות המוקד |
האם ניתן להחזיר פריט לאחר שהגיע אלנו? |
|
שאלות נוספות? פנו אל שירות הלקוחות שלנו |